Центр оздоровления позвоночника айкуне в киеве
Загальні Правила
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
1.1. Перебуваючи на території Центру, Замовник повинен поводитись відповідно до загальних правил громадського порядку, не турбувати інших відвідувачів Центру, дотримуватись чистоти, правил гігієни та санітарії, пожежної безпеки та не створювати некомфортних умов для інших відвідувачів Центру. Замовник повинен перебувати в приміщенні Центру в змінному взутті або бахілах. Окрім існуючих заборон, передбачених чинним законодавством України, на території Центру Замовнику (у тому числі Гостям центру) категорично забороняється вчинення таких дій:
1.1.1. відвідувати Центр при наявності інфекційних і застудних захворювань, а також медичних протипоказань;
1.1.2. перебування з будь-якими видами зброї без дозволу адміністрації Центру, носіння холодної, вогнепальної та будь-якого іншого виду зброї;
1.1.3. відео - та фотозйомка, без згоди Виконавця;
1.1.4. вживання спиртних напоїв, наркотичних засобів та/або їх аналогів, а також паління;
1.1.5. проносити в комерційних цілях в приміщення Центру свої напої (у т.ч. воду) та спортивне харчування (у т.ч. коктейлі), а також виготовлення, вживання та пригощання інших відвідувачів Центру власним спортивним харчуванням (у т.ч. коктейлями) на території Центру;
1.1.6. розповсюдження та купівля-продаж спиртних напоїв, наркотичних засобів та/або їх аналогів, будь-яких медикаментів та/або спортивного харчування, та/або біодобавок;
1.1.7. реклама у будь-який спосіб, будь-якої, без виключення, продукції (у т.ч спортивного харчування, тощо) та суб'єктів, що здійснюють її реалізацію, без погодження з Виконавцем. Виконавець, на власний розсуд, має право вимагати оплату такої реклами на власний розсуд.
1.1.8. проносити на територію Центру будь-яких тварин;
1.1.9. проводити дітей у віці від 7 років в приміщення Центру без придбання окремого абонемента - за винятком заздалегідь узгодженого проведення пробних занять для дітей;
1.1.10. перебування Замовника та / або осіб, за яких він відповідає, в місцях, відведених для персоналу, без запрошення і відомості персоналу;
1.1.11. проводити тренування інших відвідувачів Центру;
1.1.12. вчинення дій, що суперечать загальноприйнятим морально-етичним нормам;
1.1.13. непристойна поведінка та жести;
1.1.14. прояв расової, релігійної, національної та будь-якої іншої дискримінації;
1.1.15. грубе поводження по відношенню до персоналу та інших відвідувачів Центру;
1.1.16. нецензурні, голосні, образливі вислови та погрози на адресу будь-якої особи;
1.1.17. використання гучномовних пристроїв, якщо це заважає будь-якій особі, яка перебуває на території Центру;
1.1.18. захаращувати речами лавки і проходи, заважати вільному переміщенню інших відвідувачів і персоналу;
1.1.19. залишати особисті речі у приміщеннях, роздягальнях, шафах та ін., після закінчення відвідування;
1.1.20. передавати свою Клубну картку іншим особам;
1.2. Гість Центру може переміщуватись по території центру тільки у супроводі Викладача, або іншого представника Виконавця, визначеного адміністрацією. Викладач, або інший представник Виконавця зобов'язаний після закінчення презентації центру (або вчинення інших дій, у т.ч. сервісного обслуговування, перевіряючих заходів, тощо) провести відвідувача до рецепції.
1.3. Виконавець надає Послуги у Центрі у відповідності до розкладу роботи Центру, який розміщено на інформаційному стенді Центру або на іншому видному місці.
1.4. Залишати приміщення Центру не пізніше встановленого часу закінчення роботи Центру.
1.5. При вході до приміщення Центру менш, ніж за 1 (одну) годину до встановленого часу закриття, персонал Центру нагадує Замовникові про максимальний період часу перебування на території Центру. Допуск до Центру припиняється за 30 (тридцять) хвилин до закінчення роботи Центру.
1.6. Виконавець залишає за собою право змінювати розклад роботи Центру, про що адміністрація Центру повідомляє відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації в Центру або будь-яким іншим шляхом.
1.7. Прайс-лист у Центрі може бути змінений Виконавцем, про що адміністрація Центру повідомляє відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації в Центрі або будь-яким іншим шляхом.
1.8. При використанні Замовником Абонементу, лімітованого кількістю відвідувань, Виконавець не повертає зняте відвідування при неможливості Замовником продовжити отримання Послуги з власної вини та причин.
1.9. Незалежно від причин, дія всіх Абонементів, які наведені в прайс-листі Виконавця, не може бути перенесена або зупинена, в разі якщо користування Послугами було розпочато, за винятком узгодженої заморозки, що описана в певному абонементі.
1.10. Замовник може покласти на свій рахунок Центру грошові кошти, які в подальшому, на прохання Замовника, можуть бути списані адміністрацією Виконавця на оплату Послуг або придбання товарів, за умови можливості у Виконавця надати дану послугу. Грошові кошти з рахунку Центру можуть бути повернуті Замовнику на першу його вимогу, за умови написання відповідної заяви та пред'явлення адміністрації Виконавця документу що посвідчує особу, а також при наявності відповідних коштів у касі Виконавця на момент вимоги.
1.11. Клубна картка пред'являється адміністрації Центру для ідентифікації Замовника кожного разу, коли останній відвідує Центр. Персонал Центру має право вимагати від Замовника пред'явити документ, що посвідчує його особу (паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, посвідчення водія, учнівське (студентське) посвідчення, інші документи, які, на переконання адміністрації Центру, достатні для встановлення особи), а Замовник зобов'язується його пред'явити. У разі невідповідності даних особи, зазначених у документі, даним, зазначеним у Клубній картці, адміністрація Центру має право вилучити таку Клубну картку до з'ясування усіх обставин, про що складає відповідний акт у 2 (двох) примірниках за підписом особи, яка вилучила Клубну картку. 1 (один) з таких примірників надається особі, яка пред'явила невідповідну Клубну картку. Вилучена Клубна картка залишається в Центрі до з'ясування обставин, що призвели до її вилучення та прийняття рішення у відповідності до вимог Договору.
1.12. Вибір музичного супроводу на території Центру здійснюється Адміністрацією.
1.13. Для зберігання цінних речей, Замовнику надається можливість використовувати бокси для особистих речей розташовані в зоні адміністратора, тільки на час перебування в Центрі.
1.14. За будь-яких травматичних пошкоджень, або погіршення самопочуття негайно зверніться до персоналу Центру за першою допомогою.
1.15. Клієнт повинен самостійно і відповідально контролювати стан свого здоров'я, за наявності хронічних, інфекційних, дерматологічних захворювань, а також інших протипоказань, - зобов'язаний утриматись від відвідування Центру і не ставити під загрозу своє життя та здоров'я, а також життя та здоров'я оточуючих.
1.16. Залишаючи приміщення Центру, Клієнт повинен повернути адміністрації Виконавця ключ від шафи для переодягання, при використанні боксу для особистих речей - ключ від цього боксу, у разі коли цей ключ був отриманий на рецепції, а також будь-які предмети взяті в оренду.
Контакты
+380 67 010 1689
г. Киев, ул. Михайловская, 20Б, кабинет №3
© Центр оздоровления позвоночника Айкуне
Этот сайт использует файлы cookie для хранения данных. Продолжая использовать сайт, вы даете согласие на работу с этими файлами.
OK